Door gebruik te maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Wij kunnen de verkregen informatie niet verbinden aan een persoon, maar gebruiken deze om op sociale media content af te stemmen op interesses van onze gebruikers.

Online communicatie & campagne-expert

Krijg jij energie van het ontwikkelen en uitvoeren van online communicatie en campagnes? Kun jij je verplaatsen in verschillende doelgroepen en heb je creatieve ideeën om deze doelgroepen te (blijven) verbinden aan onze organisatie? Misschien ben jij dan wel onze nieuwe collega!

Kinderen in armoede verdienen een leven dat tot bloei komt. World Vision wil kinderen in ontwikkelingslanden helpen door ze te voorzien van schoon water, goed voedsel, medische voorzieningen, scholing en een veilige leefomgeving. World Vision Nederland is onderdeel van een van de grotere particuliere ontwikkelingsorganisaties ter wereld. 

World Vision Nederland is een christelijke ontwikkelingsorganisatie en bestaat uit 20 medewerkers. De organisatie heeft eigen programma's en verwerft op autonome wijze de eigen inkomsten in samenwerking met andere hulpverleningsorganisaties. Om de inkomstenstroom via online sponsors de komende jaren uit te bouwen, zijn we op zoek naar een enthousiaste:

Online communicatie & campagne-expert 

Jouw rol

In deze rol ben je de online aanjager in de organisatie en de spin in het web van online fondsenwerving. Je initieert op basis van het online jaarplan de communicatie-activiteiten en voert deze ook uit. De informatie over World Vision breng je op een onderscheidende en consequente manier naar de doelgroepen. Voor de komende jaren heeft World Vision de ambitie om een digitaal platform te lanceren. In deze ontwikkeling verwachten wij van jou een wezenlijke bijdrage. De coördinator Marketing en Communicatie is je sparringpartner.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • de online strategie;
  • de permanente ontwikkeling van de website;
  • de digitale nieuwsbrief;
  • social media;
  • het ontwikkelen en uitvoeren van campagnes via verschillende online communicatiemiddelen;
  • het ontwikkelen van vlogs met bijvoorbeeld ambassadeurs en medewerkers in het veld;
  • het juist inzetten en het verbeteren van SEO (optimalisatie) en SEA (advertising);
  • signaleren en benutten van nieuwe kansen rondom het internationale digitale platform en apps.

Welke talent zoeken we? 

Voor deze functie heb je een HBO denk- en werkniveau en een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Je begrijpt de gevoeligheden bij verschillende doelgroepen. Met de doelen, waarden en visie van World Vision ben je verwant. Als actief christen heb je oog voor kinderen in nood en ben je gedreven om hun verhalen met Nederland te delen. Voor het uitvoeren van je taken kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent accuraat en beschikt over goede sociale, communicatieve en online vaardigheden. In woord en geschrift beheers je op niveau de Nederlandse en Engelse taal. Je bent nieuwsgierig en hebt de drive om op de hoogte te zijn van interne als externe ontwikkelingen.

Wat wij jou bieden

Een functie voor 32 tot 38 uur per week in een dynamische werkomgeving (standplaats is Amersfoort). De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Je komt terecht bij een mooie internationale ontwikkelingsorganisatie, waar je genoeg kansen krijgt om jezelf verder te ontwikkelen. 

Wil je meer weten? 

Spreekt het je aan om bij ons te komen werken en wil je meer weten of solliciteren? Dan kun je voor 23 juni contact opnemen met Pieter Hazelhoff via p.hazelhoff@riskchanger.nl of via 06-53910757. 


Deel artikel